light trail over empty road

Fotografiranje z osvetlitvijo

Fotografiranje z daljšo osvetlitvijo

Daljša osvetlitev pomeni fotografiranje s hitrostjo zaklopa od nekaj sekund do nekaj ur in je odlična tehnika za fotografiranje osupljivih pokrajin.

Najprej morate fotoaparat pritrditi na stativ. Če med uporabo hitrosti zaklopa celo 1 sekundo držite fotoaparat v roki, bo slika zamegljena. Nastavite občutljivost ISO glede na prizor in uporabite način prioritete zaklopa (TV), da prilagodite hitrost zaklopa do 30 sekund. Z daljinskim upravljanjem sprožitve zaklopa, kot so daljinski upravljalnik RC-6, daljinsko stikalo RS-60E3 ali brezžični daljinski upravljalnik Canon BR-E1, se lahko z 2-sekundnim časovnikom izognete tresenju fotoaparata ob pritisku sprožila.

Kot lahko vidite v zgornjem primeru, je gibanje zemlje med daljšo osvetlitvijo ustvarilo ta učinek zvezdne sledi na večernem nebu.

Nastavitev hitrosti zaklopa je pri snemanju dnevnih fotografij z daljšo osvetlitvijo pravi izziv, da se omogoči dovolj premikanja. V popolnih razmerah želite, da je daljša osvetlitev daljša kot nekaj sekund, zato ne pozabite ohraniti nizkih vrednosti občutljivosti ISO in zaslonke. Pomaga tudi pri snemanju v razmerah s prekomerno svetlobo ali v senci ali kateri koli del dneva, ko je svetloba slabša. Lahko pa uporabite tudi filter, ki se pritrdi na konec objektiva in preprečuje vstop svetlobe. Najbolj primeren je filter nevtralne gostote (ND). Nekateri kompaktni fotoaparati, kot je družina PowerShot G7 X, imajo vgrajen filter ND, ki ga lahko vklopite in izklopite v meniju.

Z nizko občutljivostjo ISO 100 in nizko vrednostjo zaslonke f/16 so bile hitrosti zaklopa 1/10 in 30 sekund uporabljene pri fotografiranju zamegljenosti zaradi plimovanja.

Povezani članki
A woman dressed in a bright red winter jacket walks towards the Skógafoss waterfall in Iceland, as heavy snow falls around her.

KRAJINSKA FOTOGRAFIJA

Osupljive fotografije pokrajine

Nasveti fotografinje pokrajine in vplivnice Áso Steinars za popoln "slikovit selfi s pokrajino v ozadju".

Light Painting Photography

FOTOGRAFSKO SLIKANJE S SVETLOBO

Slikanje v fotografiji z uporabo vira svetlobe in daljše osvetlitve

Slikanje s svetlobo je priljubljena fotografska dejavnost, predvsem zato, ker je doseganje odličnih rezultatov dokaj enostavno in ne zahteva veliko posebne opreme ter lahko dosežete resnično zanimive rezultate.

Create light trails

KRAJINSKA FOTOGRAFIJA

Ustvarite svetlobne sledi

Kako z dolgo osvetlitvijo ustvarite svetlobne sledi? Nasveti zmagovalca Canonovega natečaja Redline Challenge.

Povezani izdelki

Povezani članki

Get Inspired je vaš glavni vir koristnih fotografskih namigov, nakupovalnih vodnikov in temeljitih intervjujev – tukaj so vse potrebne informacije, ko iščete najboljši fotoaparat ali najboljši tiskalnik in želite uresničiti svoje ustvarjalne ideje.

Nazaj na vse namige in tehnike